Тематичнi консультацiї >

Взаємини із органами влади

Сучасний світ ставить жінку перед необхідністю постійно взаємодіяти з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, посадовцями та службовцями різного рівня. І взаємодія ця не завжди буває позитивною. Захищати себе від неправових дій органів влади потрібно, а як це зробити – пояснять наші фахівці.

У цьому розділі ви дізнаєтеся як визнати протиправними рішення органів влади щодо вас. Яу оскаржити бездіяльність владних структур, як домогтися скасування якихось рішень. Як зобов'язати органи влади вчинити певні дії чи утриматися від якихось дій. Як стягти із владних структур компенсацію та багато іншого.

Наші фахівці пояснять, як жінкам домогтися дотримання своїх прав, свобод та інтересів у сфері публічно-правових відносин з органами влади.
 

Запитати
Для того, щоб поставити запитання необхiдно увiйти або зарееструватися

Питання роздiлу

< назад

Вiдповiдь:

Після складання акту перевірки Вам ще слід дочекатись письмового рішення з податкової. Після отримання такого рішення Ви можете подати скаргу до податкового органу вищого рівня протягом 10 календарних днів. Це передбачено п.56.3 ст. 56 Податкового кодексу України. Про подання такої скарги Вам необхідно повідомити ту податкову, представники якої Вас перевіряли.

Контролюючий орган, який розглядає скаргу платника податків, зобов'язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом 20 календарних днів, наступних за днем отримання скарги, на адресу платника податків поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку.
Якщо результат розгляду скарги вас не задовольнить, Ви зможете подати повторну скаргу вже до Міндоходів (м.Київ).

Скарга, подана із дотриманням строків, визначених пунктом 56.3 цієї статті, зупиняє виконання платником податків грошових зобов'язань, визначених у податковому повідомленні-рішенні (рішенні), на строк від дня подання такої скарги до контролюючого органу до дня закінчення процедури адміністративного оскарження.
 

23.07.2014 Володимир Ковальчук